Plačilo in dostava
Načini plačila
Naročene izdelke v spletni trgovini lahko plačate na več načinov. Način dostave si izberete v procesu nakupa.
Omogočamo naslednje načine plačila:
- Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Blago odpošljemo, ko je znesek v celoti poravnan.
- Kreditna kartica- plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo).Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico (MasterCard® in Visa).V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
PENTIV trgovsko in storitveno podjetje d.o.o.
Francetova cesta 6
2380 Slovenj Gradec
TRR: SI56 0247 0025 3665 309 (NLB d.d.)
Sklic: SI00 “Številka Naročila”
Cene
Vse cene izdelkov in stroškov dostave so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Prvo elektronsko sporočilo po naročilu, ki je generirano avtomatsko, je zgolj informativno in še ne pomeni potrditev naročila.
Dostava
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Naročila oddana do 15. ure bodo obdelana še isti dan, kasnejša naslednji delovni dan.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo, paket pa lahko najkasneje v 15 dneh prevzamete na najbližji pošti. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
Stroški dostave se obračunavajo avtomatsko ob dodajanju artiklov v košarico.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Stroški dostave
Dostava je za vsa naročila nad vključno 150,00 € brezplačna, stroški pakiranja in dostave pri naročilih manjših od 150,00 EUR pa znašajo 5,00 EUR z DDV in so enotni za celo Slovenijo.
Čas dostave
Čas dostave, ki ga zagotavlja Pošta Slovenija je 1 do 3 delovnih dni. V večini primerov pa je paket pri tebi že naslednji delovni dan. Za morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovorna Pošta Slovenije.
Če izdelka nimamo na zalogi, bo na dostavo potrebno počakati nekoliko dlje. V tem primeru upoštevajte dodatna pravila:
- čas dostave je izpisan ob artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas),
- če pri artiklu piše, da je nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali najti in ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
- če naročite več produktov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vam bomo na vašo željo skušali produkte, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi, če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi;
- če se vmes kadarkoli naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in produkt bomo odstranili iz naročila in dostavili ostale produkte ali pa naročilo izbrisali.
Sledljivost paketa
Vsak paket paketne distribucije s Pošto Slovenije je opremljen s posebno paketno nalepko, ki vsebuje številko paketa. S to številko lahko vaš paket udobno sledite kar preko spleta.
Obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi.
Pomemba opozorila
Če želiš prejeti naročilo v najkrajšem času, ti svetujemo, da upoštevaš naslednje nasvete:
- navedi podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa – če te ni doma lahko paket prevzameš na najbližji enoti Pošte Slovenije,
- pripravi točen znesek za plačilo odkupnine, saj kurir sprejema le točne zneske,
- Pošta zahteva dodaten znesek za pokritje stroškov nakazila in sicer, če je znesek odkupnine do 98,00€, ti Pošta zaračuna 0,98€, nad 98,00€ do 501,00€, ti Pošta zaračuna 1 % od vrednosti, nad 501,00€ ti Pošta zaračuna 5,01€.