Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.pentiv.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom (podjetjem PENTIV d.o.o.) in kupcem (tabo).
S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje PENTIV d.o.o., matična številka: 5340004000, davčna številka: SI44785224, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi “Podjetje”).
Pravna oseba je vpisana v sodni register pri sodišču Slovenj Gradec z dnem 21.02.1990. št. vložka: 10151200
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Blago odpošljemo, ko je znesek v celoti poravnan.
- Kreditna kartica- plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo)
Več informacij lahko najdete na strani Plačilo in dostava.
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o trenutnem stanju naročila: V obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.
Postopek nakupa
- Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov z jasnim naslovom sporočila STORNACIJA. - Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru spremembe dobavnega časa, ponudnik obvesti kupca. Če kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. - Blago poslano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga
Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 15 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov ). Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš.
Vračilo kupnine
Če odstopate od nakupa, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina PENTIV lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov ali pisno na sedež podjetja.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira “Podjetje”, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Več informacij lahko najdete na strani Plačilo in dostava.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev e-trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega morebitnega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Varnost spletne trgovine
V spletni trgovini PENTIV uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in posodobitev podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka in sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov .
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel reklamacijo oz. pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.